ANTALYASPOR YÖNETİMİNDEN VALİ HULUSİ ŞAHİN’E ZİYARET
Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Antalya Valisi Hulusi Şahin’i makamında ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette kulüp ile kent yönetimi arasındaki iş birliği ve sportif çalışmalar ele alındı. Ziyarete; Başkan Vekili Serkan Sürer, Basın Sözcüsü Av. Ali Topuz, Yönetim Kurulu Üyeleri Lokman Arslan, Harun Tümer, Fatih Demirtop, Mehmet Ağırbayraktar ve Hakan Kayaarası da katıldı.

HEYETTEN VALİ ŞAHİN’E FORMA VE HEDİYE TAKDİMİ
Ziyaret kapsamında Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün, Vali Hulusi Şahin’e hediye takdiminde bulundu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, kulübün çalışmaları ve Antalya futboluna yönelik projeler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
ZİYARET FOTOĞRAF ÇEKİMİYLE SONA ERDİ
Karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından ziyaret, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. Görüşmenin, Antalyaspor ile kent yönetimi arasındaki güçlü iletişimi pekiştirdiği ifade edildi.
- Antalya
- Antalyaspor
- futbol
- spor
- #Ziyaret
- #HulusiŞahin
- #AntalyaValiliği
- #KulüpYönetimi
- #MustafaErgün
- #HatıraFotoğrafı