KONYAALTI’NDA YAS-I MUHARREM LOKMASI PAYLAŞILDI
Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Yas-ı Muharrem’in 10’uncu gününde Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Kültür ve Cemevi’nde düzenlenen programda oruç açma lokması ikramında bulundu. Etkinlikte dualar eşliğinde oruçlar açılırken, birlik ve dayanışma mesajları verildi.
Programa; CHP Antalya İl Başkanı Nail Kamacı ve yönetimi, CHP Antalya Milletvekilleri Aliye Coşar ve Mustafa Erdem, CHP Muratpaşa İlçe Başkanı Can Okan Kıran, Konyaaltı Belediyesi Gençlik Meclisi Başkanı Oğuzhan Erten, belediye meclis üyeleri, STK temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
“LOKMAMIZI PAYLAŞMAK BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ”
Etkinlikte konuşan Başkan Cem Kotan, her yıl Muharrem Ayı’nda geleneksel olarak oruç açma lokmalarını paylaştıklarını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Yas-ı Matem Orucu’muzda bu yıl da lokmalarımızı sizlerle paylaşmak nasip oldu. Yaklaşık 15 yıldır sizlere hizmet eden bir kardeşinizim. Burada lokmamızı paylaşmak benim için çok kıymetli. Tuttuğunuz oruçlar ve ettiğiniz dualar kabul olsun.”
DUALARLA ORUÇLAR AÇILDI
Program kapsamında edilen duaların ardından oruç açma lokması tüm katılımcılara ikram edildi. Etkinlik, Yas-ı Muharrem’in manevi atmosferi içinde birlik, paylaşma ve dayanışma mesajlarıyla tamamlandı.
- Antalya
- Konyaaltı
- dayanışma
- #CemKotan
- #CHP
- #YasIMuharrem
- #AleviKültürü
- #Cemevi
- #HacıBektaşVeli
- #OruçLokması